Ny årsförening bildad!

Sällskapet Årsföreningarna (SÅ) har ”förärats” en ny årsförening, nämligen ”1951 Års Män”. Det innebär att vi nu totalt är 16 verksamma föreningar i Stockholmsområdet.
Vi gläder oss naturligtvis åt vårt tillskott samtidigt som vi vill rikta ett speciellt tack till 1945 Års Män och dess ordförande Peter Norberg som idogt, från förra året, hjälpt till med att kunna bilda den nya föreningen.
Undertecknad har genom kontakt med den nye 51-ordföranden Lars Lindén, förstått att deras förening drivs av ett flertal engagerade och aktiva personer även om de tyvärr just nu, p.g.a. Corona-läget (såsom övriga föreningar) har otur med sin start.
Vi ser nu till att komplettera vår matrikel med den nya föreningen samt även informera om den på vår hemsida.
Vi önskar våra 51-or lycka till och vill tro att de kommer att få uppleva lika starkt socialt umgänge som vi övriga föreningar har varit med om och fortsatt får uppleva.

Hälsar ordföranden för SÅ / Claes Tornérhielm